Waarom is mijn account inactief?

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je account inactief is. Een mogelijkheid is dat je account gedeactiveerd is, omdat je de maximale studieduur voor je opleiding hebt overschreden. Als dit het geval is, kunnen we je account niet opnieuw activeren.

Als je einddatum nog niet is verstreken en je nog steeds toegang tot de lesstof zou moeten hebben, zou het kunnen dat je browser cookies de toegang tot de leeromgeving (Learn AMP) blokkeren. Probeer eens om in incognitomodus de leeromgeving te openen via deze link. 

Als dit niet werkt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen door een e-mail te sturen naar learneradmin@wincacademy.nl

 

We hopen dat je dit artikel van onze FAQ nuttig hebt gevonden en moedigen je aan om de rest ervan te verkennen. Voor eventuele overgebleven vragen of zorgen verwijzen we je graag naar ons Support Center. Heb je nog feedback voor ons? Dan zou je ons erg helpen door dit formulier in te vullen en je gedachten te delen. Dit helpt ons weer verbeteren!