Mijn certificaat bevat een fout, kun je dit voor mij wijzigen?

Gefeliciteerd met het succesvol afronden van je opleiding! Je hebt nieuwe en waardevolle vaardigheden opgedaan en wij zijn ervan overtuigd dat die je carrière een boost zullen geven en/of je persoonlijke groei verder stimuleren. We zijn trots op je prestaties en onze excuses voor eventueel ongemak door de fout op je certificaat. Afhankelijk van de aard van de fout, zijn er nu twee dingen die we kunnen doen:

  • Als er een fout staat in je naam, kun je een naamswijziging aanvragen bij de uitgever van deze certificaten. Klik hier om het officiële proces voor naamswijziging te starten. 
  • Als er andere problemen of zorgen zijn met betrekking tot je certificaat, stuur dan je verzoek naar learneradmin@wincacademy.nl. Zorg ervoor dat je de juiste informatie meteen met ons deelt, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen.

Wanneer je de juiste versie van je certificaat hebt ontvangen, vergeet dan niet om je succes te delen op LinkedIn! Dit is niet alleen goed voor je zichtbaar, maar samen successen vieren is leuker dan alleen. Als je wat inspiratie nodig hebt, voel je vrij om een van onze posts te gebruiken door hier te klikken.

 

We hopen dat je dit artikel nuttig hebt gevonden en moedigen je aan om de rest van de FAQ te verkennen. Voor verdere vragen verwijzen we je graag naar ons Support Center. Heb je nog feedback? Dan help je ons enorm door dit formulier in te vullen en je gedachten met ons te delen. Veel plezier met je studie!