Ik kan niet inloggen of mijn wachtwoord opnieuw instellen, kunnen jullie helpen?

Als je nog nooit eerder hebt ingelogd, lees dan dit artikel. Als je wel al een keer hebt ingelogd, kunnen er verschillende oorzaken zijn waarom je niet meer kunt inloggen:

  • Je toegang is verlopen. Als dit het geval is, hebben we automatisch je toegang tot het lesmateriaal beëindigd en klopt het dat je niet meer kan inloggen. Je kunt je einddatum vinden in onze eerdere e-mailcommunicatie ‘’Welkom bij Winc [...]’’.
  • Je browser cookies blokkeren de toegang, verwijder deze door de onderstaande stappen te volgen als jouw browser hier tussen staat, of Google hoe je dit het beste kan doen.
    • Chrome: Klik rechtsboven op meer > instellingen > privacy en beveiliging > browsegegevens wissen > kies een tijdsperiode, zoals de afgelopen week of alles > vink cookies en sitegegevens aan en schakel alle andere items uit > klik op gegevens wissen.
    • Firefox: in de menubalk klik op geschiedenis > recente geschiedenis wissen > kies een tijdsperiode, zoals de afgelopen week of alles > Klik op het pijltje naast details > selecteer cookies en schakel andere opties uit > Klik op nu wissen > verwijder volledige geschiedenis.
    • Safari: Ga naar instellingen > klik op privacy > Klik op beheer websitegegevens > Selecteer een of meer websites > klik op verwijderen of alles verwijderen.
  • Controleer het e-mailadres dat je gebruikt. Het kan zijn dat je probeert in te loggen met een ander e-mailadres.  Controleer of je hetzelfde e-mailadres gebruikt als waar je de uitnodiging voor de leeromgeving op hebt ontvangen.

We hopen dat je dit artikel nuttig hebt gevonden en moedigen je aan om de rest van de FAQ te verkennen. Voor verdere vragen verwijzen we je graag naar ons Support Center. Heb je nog feedback? Dan help je ons enorm door dit formulier in te vullen en je gedachten met ons te delen. Veel plezier met je studie!