Lees over onze klachtenprocedure

Lees dit artikel goed door als je een klacht hebt over onze diensten. Wij vinden het belangrijk dat je aankaart wat niet goed gaat, zo kunnen we ons inzetten de situatie beter te maken. Hieronder vind je alle informatie die je nodig hebt over onze klachtenprocedure.

1. Hoe kan ik een klacht indienen bij WinC Academy?

Als je een klacht hebt, kun je deze indienen door een e-mail te sturen naar learneradmin@wincacademy.nl. Zorg ervoor dat je in het onderwerp van je e-mail duidelijk vermeldt dat het om een klacht gaat. In het bericht lezen we graag waar de klacht over gaat en wat je wilt bereiken. Dit helpt ons om je klacht zo snel mogelijk op te pakken. Onthoud dat ons team de plicht tot geheimhouding van je klacht heeft. Lees hier meer over in onze privacy voorwaarden.

2. Wat gebeurt er nadat ik mijn klacht heb ingediend?

Zodra we je klacht hebben ontvangen, gaan we ermee aan de slag. We streven ernaar om binnen vijf werkdagen een reactie te sturen en u ontvangt binnen 2 weke een ontvangstbevestiging. In de meeste gevallen zijn we zelfs sneller. Ons team zal je klacht zorgvuldig onderzoeken en proberen een passende reactie te geven binnen een termijn van vier weken. Mocht er langer nodig zijn voor onderzoek, dan wordt je hier van op de hoogte gebracht via mail.

3. Wat als we niet tot een oplossing kunnen komen?

Hoewel we ons uiterste best zullen doen om aan je verwachtingen te voldoen, kan het in zeldzame gevallen gebeuren dat we niet tot een bevredigende oplossing kunnen komen. Als u op enig moment van mening bent dat uw klacht niet op passende wijze wordt behandeld, heeft u de mogelijkheid om de zaak te escaleren door een beroep in te dienen bij een onafhankelijke derde partij. Deze onafhankelijke partij is Celeste ten Broeke, die een onbevooroordeelde en bindende oplossing zal bieden. Wij kunnen voor u een gesprek organiseren. U heeft ook het recht om een klacht in te dienen bij de privacytoezichthouder. In Nederland is dit de Autoriteit Persoonsgegevens.

 
 
We hopen dat je dit artikel nuttig hebt gevonden en moedigen je aan om de rest van de FAQ te verkennen. Voor verdere vragen verwijzen we je graag naar ons Support Center. Heb je nog feedback? Dan help je ons enorm door dit formulier in te vullen en je gedachten met ons te delen. Veel plezier met je studie!